Реклама
Інноваційний фінтех-проєкт ZEN.COM з 13.02.24 року запустив нову послугу — перекази в польських злотих (PLN). Її основна мета — не тільки покращити сервіс транскордонних фінансових операцій, а й допомогти відправникам заощаджувати на переказі, завдяки мінімальній комісії — 1%. Одержувачі можуть миттєво отримувати кошти, як у польських злотих, так і в гривні.
Чому вигідно надсилати перекази в PLN через ZEN.COM
Пропонуючи нові ефективні, прості та миттєві рішення для відправки грошей в Україну через мобільний застосунок ZEN.COM, компанія вкотре підтвердила, що вона чітко реагує на мінливі потреби своїх клієнтів.
Основні переваги переказів PLN для відправників та одержувачів:
- Мінімальна комісія в розмірі 1%. Це можливо завдяки партнерству з ПриватБанком та його платіжній системі грошових переказів PrivatMoney.
- Простота здійснення грошового переказу. Відправник вводить тільки ім’я одержувача, IBAN рахунку або номер картки.
- Миттєве зарахування коштів, які клієнти ПриватБанку можуть отримати в злотих або гривні. Власники карток або рахунків в інших українських банків отримують надіслані гроші в гривні за картковим курсом ПриватБанку.
- Доступна можливість для кожного, хто працює або живе в Польщі, підтримати близьких людей в Україні фінансами, донатити.
Михайло Богуславський, комерційний директор ZEN.COM, заявив, що співпраця з ПриватБанком і запуск грошових переказів у злотих — це й ключовий етап місії компанії з надання передових фінансових рішень з урахуванням інтересів користувача. ZEN.COM пишається тим, що може запропонувати клієнтам нову послугу, яка вирізняється ефективністю, економічною вигодою та безпекою. Перекази в PLN — це приклад того, що транскордонні фінансові операції можуть бути більш зрозумілими та доступними.
В основі нової послуги лежить вже раніше реалізована ініціатива ZEN.COM — миттєві перекази на картки Visa. Це підкреслює прагнення фінтех-проєкту розширювати набір фінансових продуктів, використовуючи стратегічне партнерство і технологічний прогрес.
Щоб змінити концепцію міжнародних грошових переказів, ZEN.COM зосередився на інноваційних послугах, які насамперед мають бути зручними для користувача. Удосконалювати свої пропозиції компанії допомагають відгуки клієнтів. Адже мета її діяльності — вирішення завдань користувачів. Такий підхід забезпечує безперебійність виконання транзакцій та їхню безпеку, що допомагає надавати матеріальну підтримку близьким, які перебувають за кордоном.
Ольга Акопян, керівник з розвитку бізнесу в Україні компанії ZEN.COM, підтверджує, що мета їхнього фінтех-проєкту полягає в пошуку можливості зосередити послуги навколо інтересів користувачів. Це дає змогу адаптувати сервіс до їхніх потреб і зробити взаємодію з ZEN.COM зрозумілою та ефективною.
Така клієнтоорієнтована позиція та прагнення до розвитку вигідно вирізняє ZEN.COM серед інших схожих проєктів.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.