Фахівці з Вінниці розпочали дослідження нематеріальної, зокрема, гастрономічної спадщини вздовж Подільського шляху святого Якова також відомого як “Camino Podolico”. Паралельно із цим у громадах Вінницької та Хмельницької областей, що розташовані на цьому туристичному маршруті, проведуть воркшопи для впровадження там Днів європейської спадщини.
Як йдеться на сайті “Camino Podolico”, експедиції триватимуть кілька тижнів за маршрутом з Вінниці до Кам’янця-Подільського.
– А в підсумку мають вийти 11 промоційних відео та двомовний гастрономічний каталог, проведено Дні європейської спадщини у громадах, а також презентовано матеріали на різні аудиторії в Україні та інших країнах Ради Європи, – зазначено в публікації.
Одна з перших таких експедиційних поїздок відбулась вчора, 16 серпня, – у Гніванську громаду. Директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені провів з учасниками практичний воркшоп з організації Днів європейської спадщини (ДЄС).
– Це ще одна ініціатива Ради Європи, до якої Вінниця долучиться вже вп’яте. Минулого року у місті відбулося більше трьох десятків цікавих та пізнавальних заходів, які відвідало понад півчтисячі учасників. Цьогоріч до ДЄС хочуть доєднати й інші громади Вінницької і Хмельницької областей вздовж маршруту “Camino Podolico”. Учасники воркшопу були дуже ініціативними і щиро зацікавилися можливістю залучити кошти на проведення заходів. Серед ідей, які озвучили на обговоренні, були розповіді про історію добування й обробки гранітного каменю, майстер-класи з ткацтва та соломоплетіння, і навіть фестиваль вареників у Ворошилівці, який щороку проводиться у вересні на день села, – вказується в дописі.
У процесі знайомства з гастрономічними родзинками Гнівані та її околиць дослідники дізналися про такі страви, як кулеша по-гніванськи, шантула, ворошилівські рубчики та Дроздівські пиріжки. Про всіх них зібрано інформацію від носіїв рецептів та зафільмовано процес приготування для створення майбутніх промоційних матеріалів, які будуть презентовані вже восени цього року.
Проєкт “Шлях має тривати” реалізує департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради за кошти Спільного проєкту Європейського Союзу та Ради Європи.
Фото – з Facebook-сторінки Департаменту маркетингу міста та туризму
Дякуємо!
Тепер редактори знають.