Сьогодні в Україні кожного дня відкриваються нові бізнеси, які потребують просування своїх послуг цільовій аудиторії. Саме тому професія маркетолога є як ніколи на часі. Аналіз сайтів з пошуку працевлаштування показує, що ця сфера є одним з лідерів за кількістю вакансій – наприкінці травня їх розміщено близько 5 тис.. У цій статті ми розповімо як побудувати в кар’єру в маркетингу, а якщо вас цікавить робота Чехія у такій галузі, рекомендуємо звернутися до порталу Jooble.
Де навчаються спеціалісти з реклами та маркетингу?
Зазвичай для роботи у великих компаніях потрібно мати профільну вищу освіту за спеціальністю «Маркетинг», «Міжнародний бізнес» або «Міжнародна економіка». Також роботодавці часто приймають у штат спеціалістів з дипломами з психології, соціології, математичного аналізу тощо. Маст-хевом для цієї професії є знання іноземних мов, адже фахівцям доводиться комунікувати із партнерами з інших країн, використовувати зарубіжні джерела інформації для опанування нових стратегій.
Інший варіант – здобувати фундаментальні знання самостійно. На допомогу приходять онлайн-курси, семінари та блоги відомих маркетологів. Деякі компанії пропонують безкоштовні стажування спеціалістам-початківцям з подальшою можливістю отримання посади. До речі, якщо вас зараз цікавить можливість працевлаштування у ЄС, на сайті Jooble пропонується робота за кордоном, нові вакансії публікуються кожного дня.
Які спеціальності пропонує сфера маркетингу?
Сфера маркетингу охоплює широкий спектр діяльності з просування товарів і послуг, основними напрямами є:
- інтернет-маркетинг;
- трейд-маркетинг;
- аналітика;
- мерчендайзинг;
- медіапланування;
- рекламний менеджмент.
В кожному з перерахованих напрямів можна обрати вужчий профіль роботи, наприклад, як у фахівці зі сфери інтернет-маркетингу стають SMM-менеджерами, SEO, таргетологами або спеціалістами з email-розсилки тощо.
Корисні поради для новачків
Робота маркетологом приваблює можливістю проявляти свою творчість, численними варіантами кар’єрного зростання та гідним рівнем заробітних плат, порівняно з іншими спеціальностями. Разом з експертами компанії Jooble ми зібрали кілька корисних порад для старту у цій сфері:
- Постійно навчайтеся: вивчайте нові стратегії, інструменти та методи, а також розвивайте навички тайм менеджменту, багатозадачності, планування, комунікації.
- Поповнюйте портфоліо: навіть якщо ви тільки навчаєтеся, зберіть у кейси свої найкращі роботи, виконані на курсах або в університеті.
- Навчіться аналізувати цільову аудиторію: вивчайте потреби, поведінку, інтереси, демографічні характеристики людей, щоб зробити свої стратегії влучними та ефективними.
- Приділяйте увагу нетворкінгу: щоб побудувати мережі контактів та переймати досвід інших фахівців, беріть участь у конференціях, вступайте до професійних організацій, створіть профіль на LinkedIn.
- Не бійтеся бути креативним та ініціативним: будьте відкритими до нових ідей та нестандартних підходів, щоб покращувати результативність проектів та підкреслювати власну конкурентоспроможність.
Ідеальним стартом для новачків є посади молодшого спеціаліста або асистента відділу маркетингу. Саме тут під керівництвом більш досвідчених фахівців є змога відпрацювати фундаментальні навички та познайомитися на практиці з аналізом ринку, сегментуванням аудиторії, розробкою маркетингових стратегій, плануванням та запусками кампаній тощо.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.