У Вінниці розпочали капітальний ремонт на одному з найзавантаженіших перехресть міста – перехресті вулиць Пирогова, Зодчих та Василенка. Очікується, що це збільшить пропускну здатність ділянки та мінімізує затори на ній.
Як повідомляє Вінницька міська рада, ділянку вдосконалять з урахуванням інтересів усіх учасників дорожнього руху.
За даними Агенції просторового розвитку, на цій ділянці – одні з найбільших заторів у вечірні та ранкові “години пік”. Тому, аби створити комфортні та безпечні умови на дорозі, спеціалісти знайшли рішення спільно з інженерами. Так, за словами керівника Агенції просторового розвитку Максима Кравчука, в обох напрямках по вул. Пирогова та по вул. Зодчих створять додаткові смуги та для кожної з них встановлять нові світлофори, що регулюватимуть рух:
(…)На цьому перехресті крім транспорту з мікрорайону Поділля є активний транзит з боку Електромережі в напрямку центру по вул. Пирогова та Староміського мосту по вул. Зодчих. Тож ми зможемо добитися збільшення пропускної здатності на цій ділянці за рахунок створення додаткових смуг руху, зменшення відстані між стоп-лініями, тобто, на світлофорах водії зможуть швидше проїхати перехрестя. А також за рахунок оптимізації режиму світлофорів.
Директор департаменту комунального господарства та благоустрою ВМР Юрій Семенюк підкреслює, що ця реконструкція буде комплексною, позаяк охоплює чималий спектр робіт:
У рамках капремонту на перехресті цих вулиць передбачена реконструкція трамвайних колій, старі ми демонтуємо та прокладемо нові за технологією “оксамитовий шлях”, як це було на Калічанській площі (колишня площа Гагаріна — ред.) та Замостянській. Під колії буде прокладена нова контактна мережа. Оскільки тут зміниться геометрія перехрестя, в місцях проведення робіт буде відновлене дорожнє і тротуарне покриття. Крім того, передбачена нова розмітка на перехресті та монтаж дорожніх знаків, які врегулюють зміни в організації дорожнього руху. Ще буде відновлено турнікетне огородження та замінено каналізаційні колодязі та, відповідно, люки.
Максим Кравчук додає, що у Вінниці системно проводять дослідження на предмет пересування містом та видів транспорту. За результатами дослідження у 2019 році:
– понад 50% переміщень містом відбуваються на громадському транспорті,
– 30-40% люди здійснюють пішки,
– 10-15% переміщень відбувається на приватному транспорті
– близько 1% – на велосипедах та самокатах.
З огляду на ці дані зрозуміло, що для оптимізації руху потрібно надавати пріоритет громадському транспорту, а також враховувати зручність пересування та безпеку пішоходів. Звичайно, сюди має бути включена й велосипедна інфраструктура, яка має потенціал для розвитку. Наразі кількість приватного автотранспорту стрімко зростає, але міського простору не вистачає для нього — звідси маємо затори. Вінниці дуже пощастило з огляду на те, що трамвайна мережа знаходиться переважно на відокремлених смугах і це дає можливість рухатися вільно, коли вулиця перевантажена (…), — розповідає Максим Кравчук.
Нагадаємо, у січні цього року Агенція просторового розвитку запропонувала реорганізувати рух на одному з найбільш проблемних перехресть міста – перехресті вулиць Пирогова, Зодчих та Костянтина Василенка. Зазначалось, що рішення з реорганізації руху на цьому перехресті “знаходиться в контексті інших перехресть розташованих по вулиці Пирогова”: площі Калічанської, яке реорганізоване у 2018 році, а також біля ринку “Урожай” – проєкт 2021 року.
Окрім того, у тому ж проміжку часу на згаданому перехресті повідомлялось про вже встановлені блоки безперебійного живлення на світлофорні об’єкти.
Фото – ВМР
Дякуємо!
Тепер редактори знають.