Оновлено: 6 Травня 2020, в 16:39
Сьогодні Вінниця отримала у своє користування ще один сучасний «наворочений» трамвай. Презентували його вінничанам з нагоди Дня міста. Курсуватиме трамвай маршрутом №4.
Трамвай має 31 метр довжини, розрахований на 300 місць та має окремі багажні відділення. Також у трамваї – сенсори, які не дозволять дверям зачинитись, якщо вони «бачать» людей на сходинках.
Для зручного пересування людей з обмеженими фізичними можливостями та загалом візків трамвай має вставку з низькою підлогою. Сьогодні її протестували перед журналістами. Зокрема, голова ГО «Гармонія» Раїса Панасюк заїхала у салон на своєму візку.
Водій трамваю, Світлана Кучеренко, каже, що для неї керувати таким транспортом – велика честь.
– Ми довго ночами тестували цей трамвай, щоб впевнитись у його безпечності, зручності. Єдине, що мене особисто трохи напружує – габарити. Поки що важко звикнути керувати таким велетнем, але думаю, з часом звикну, – каже водій.
Директор трамвайного депо Микола Августинович розповідає, що цей трамвай створений на основі звичайного вінницького трамваю та анонсує, що скоро у Вінниці має бути ще один такий трамвай. Роботи тривали понад 4 місяці, а коштував цей проект 8 мільйонів гривень.
Трамвай навіть має систему відеоспостереження у салоні та назовні, замість дзеркал заднього виду.
Завітали на відкриття трамваю і вінницький голова Сергій Моргунов, очільник ОДА Валерій Коровій, секретар ВМР Павло Яблонський – вони подякували працівникам за роботу і вручили подяки, квіти та «конверти».
Хлопці, які приймали участь у реконструкції трамваю, кажуть, що готові долучитись і до наступних проектів.
– Ми пишаємося свою роботою і роботою колег, – кажуть Сергій і Богдан.
Інший «творець» вінницького трамваю, Сергій, розділяє їхню думку.
– Було важко. Дійсно. Але ми тут практично всі готові йти знову «у бій», – певен чоловік.
Також зараз випробовують ще один аналогічний трамвай, який за планом почне курсувати наприкінці жовтня. Окрім цього, наразі у вінницькому депо працюють над трохи коротшим, але також «низькополим» 4-м вагоном.
Після офіційної частини очільники міста разом із журналістами проїхалися у новому трамваї. Щоправда, на одній із зупинок у салон зайшли люди. Їм було непереливки – у громадському транспорті їх зустріли «високі чини», ціла купа журналістів й активістів. До слова, у салоні вже працював кондуктор, щоправда сьогодні – тільки «декоративно».
Дякуємо!
Тепер редактори знають.