У вінницькому культурному просторі “ПІЧ” опублікували програму дводенного “Хакатону ідей”, який в межах реалізації антикризового хабу “ПЛІЧ-О-ПЛІЧ” триватиме протягом 8-9 грудня. Так, анонсовано погодинну програму заходів та опубліковано імена залучених до “Хакатону” експертів та менторів.
Зазначимо, раніше Хакатон анонсували на 4-5 грудня, однак згодом його було перенесено.
Як раніше повідомляли організатори антикризового хабу, учасники “Хакатону ідей” шукатимуть та проєктуватимуть рішення (соціальні проєкти) актуальних міських проблем інтеграції та підтримки переселенців у Вінниці. Це може бути створення реєстрів ВПО, дитячого садочку для ВПО або розробка будь-якої іншої ідеї.
За повідомленням, на учасників чекають:
– 2 дні роботи в команді над своєю ідеєю;
– підказки від менторів – як ідею перетворити в проєкт;
– оформлення проєкту та створення презентації в “PowerPoint”, або “Google”;
– фінальний пітчинг перед глядацькою аудиторією та журі.
Учасники зможуть отримати:
– нові знання, навички, знайомства;
– готовий оформлений проєкт;
– інструменти для подальшого просування проєкту.
Заявки на участь можна залишити за ЦИМ посиланням.
– Хакатон – це креативний інтенсив, де кожен учасник може трансформувати свою ідею в реальний проект. Ми пропонуємо активним переселенцям та вінничанам сміливо заявити про свої ідеї, спільно попрацювати, знайти нові партнерства, отримати консультації від запрошених менторів, – кажуть організатори.
Програма “Хакатону ідей”
В перший день “Хакатону”, четвер, 8 грудня, з 10:00 по 18:00, його учасники працюватимуть над своїми проєктами на базі хабу “Місто Змістів”, вул. Г. Сковороди, 11 (колишня вул. Пушкіна, 11).
Погодинно програма першого дня наступна:
9:40-10:00 – Реєстрація учасників, вітальна кава;
10:00-10:20 – Вступне слово за участі організаторів “Хакатону” та представників антикризових хабів з інших міст;
10:20-10:30 – Презентація плану дня, очікування за результатами 2 днів роботи, представлення експертів, менторів, анонс членів журі;
10:30-10:45 – “Брейнсторм” проблем переселенців у громаді;
10:45-11:00 – Презентація 50+ можливих ідей-рішень;
11:00-11:15 – Кава-пауза;
11:15-11:35 – Швидкі презентації ідей проєктів учасників – 1 хв пітч. Розподіл команд між менторами;
11:35-12:00 Сесія 1. Теорія змін – Ольга Маліхатко, експертка з теорії змін, оцінювання проєктів та розробки грантових програм, бізнес-консультантка з програм розвитку КСВ та сертифікована тренерка програм з бізнес-планування МОП (ILO), голова громадської організації “ІНГРІВ”, тренерка з проєктного менеджменту, фандрейзингу, фасилітаторка з організаційного розвитку ІГС, TCF Корпусу Миру США в Україні. Більше 10 років досвіду в сфері проектного менеджменту та фандрейзингу;
12:00-12:30 – Робота у командах. Крок 1. Аналіз проблеми ВПО;
12:30-13:30 – Обід
13:30-14:00 – Сесія 2. Проєктний менеджмент – Михайло Балик, експерт з проектного менеджменту. У цій сфері, за повідомленням, Михайло з 2016 року. Зараз працює в рівненській Громадянській мережі ОПОРА а також координує процес спостереження за виборами у Рівненській області;
14:00-14:30 – Робота у командах; Крок 2. Мета проєкту, ЦА (цільова аудиторія – авт.), індикатори досягнення змін, план дій;
14:30-15:00 – Сесія 3. Фінансове планування – Сергій Корнилюк, експерт та ментор з фінансового планування, консультант з місцевого розвитку консалтингової агенції CIVITTA та співзасновник у Urban Space 500;
15:00-15:30 – Робота у командах. Крок 3. Бюджет проєкту;
15:30-16:00 – Сесія 4. Піар та просування у соціальних мережах – Ірина Бабенко, комунікаційниця проекту “Пліч-о-пліч”, smm-менеджерка ГО PLAI, мережі магазинів “Якісна Канцелярії”, таргетолог Турклубу “Бідняжка”, експерт з планування та управління performance рекламою у соціальних медіа, керівниця проєкту стратегічного PR інтерактивної Карти Проблем;
16:00-16:30 – Робота у командах. Крок 4. Канали комунікації та піар-стратегія проєкту;
16:30-16:50 – Сесія 5. Фандрейзинг – Олена Данилова, експертка зі сталого розвитку, практикуюча тренерка з фандрейзингу, ефективного врядування та інструментів організаційного розвитку. Менторка новостворених організацій. Фасилітаторка публічних консультацій. Більше 15 років у громадському секторі.
16:50-17:00 – Підсумки дня. Прогрес команд. Запис до менторів та експертів.
Заходи другого дня, 9 грудня, відбуватимуться на базі культурного простору “ПІЧ”, вул. Г. Сковороди, 25 (колишня вул. Пушкіна, 25) з 10:00 до 19:00.
Програма другого дня наступна:
9:40-10:00 – Реєстрація учасників. Вітальна кава;
10:00-17:00 – Відкриті менторські сесії. Робота над проєктами (в основному залі);
13:00-14:00 – Обід;
10:00-12:00 – Індивідуальні консультації з експертом з проектного менеджменту (кімната, 4 консультації по 30 хв);
12:00-14:00 – Індивідуальні консультації з експертом з фінансів (кімната, 4 консультації по 30 хв);
14:00-16:00 – Індивідуальні консультації з експертом з комунікацій (кімната, 4 консультації по 30 хв);
16:00-16:30 – Тренувальні пітчі;
16:30-16:50 – Кава-пауза;
16:30-17:00 – Реєстрація команд до участі у презентації ідей проєктів;
17:00-18:00 – Представлення журі. Старт презентації ідей проєктів – фінальний пітчінг;
18:00-19:00 Підведення підсумків, нагородження кращих проєктів, вільне спілкування.
Ведуча – очільниця “Мистецького об’єднання “PLAI”” та культурного простору “ПІЧ” Олександра Венславовська.
Проєкт “ПЛІЧ-О-ПЛІЧ” організовано громадською організацією “Мистецьке об’єднання “ПЛАЙ” у рамках програми “Створення антикризових хабів для ОГС”, що впроваджується ІСАР Єднання за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)
Дякуємо!
Тепер редактори знають.