У Вінниці презентували нову концепцію сучасної туристичної навігації міста. Концепція передбачає нові вказівники, інформаційні таблички та інформаційні пілони з мапами, розроблені в різній стилістиці.
Як повідомляється на сайті Вінницької міської ради, нову концепцію ще наприкінці 2021 року розробила компанія “MoreInfo” на замовлення департаменту маркетингу та туризму Вінницької міської ради. Через повномасштабне вторгнення рф, презентували її лише вчора, 10 листопада.
Вказано, що концепція – це “цілісний архітектурно-урбаністичний дороговказ, який пропонує єдину логіку розміщення та візуальну лінійку елементів туристичної навігації: табличок, пілонів та вказівників”.
У міськраді нагадують, що ще у 2019 році у місті почали встановлювати багатомовні інформаційні таблички з QR-кодами, NFC-мітками, аудіогідом та шрифтом Брайля. Наразі у місті 20 таких табличок, а кількість сканувань цих елементів за три роки перевищила 7500 разів.
– Елементи попередньої навігації мають помітний ступінь зносу, і замість постійного обслуговування їх доцільніше замінити на більш надійні та довготривалі, саме тому для концепції обрано нові матеріали. Важливо, щоб усі елементи навігації “грали” за єдиними правилами, підпорядкованими візуальному стилю Вінниці, – цитують Директора департаменту маркетингу міста та туризму ВМР Олександра Вешелені.
Так, нова навігація передбачає розширення лінійки додатковими елементами:
– великими пілонами з металу й дерева (подаватимуть напрямки та відстані до найближчих об’єктів, розширену карту і додаткову інформацію про туристичні принади міста чи паркової зони);
– металевими пілонами середнього розміру (вони мають слугувати універсальними навігаторами в місцях інтенсивного потоку людей);
– новими вказівниками (з кількома лопатями, що дозволять звернути увагу на менш відомі об’єкти).
При цьому пілони з нержавіючої сталі пропонується взяти за основу для міської навігації, а дерев’яні – для парково-рекреаційної. На нижній частині металевих пілонів також буде вигравіюваний декор у вигляді мапи Вінниці.
Інформація на пілонах буде розміщена українською та англійською мовами, з QR-кодом. На інформаційних вказівниках також будуть позначені об’єкти двох маршрутів – оглядового та квестового (з призами для дітей).
У роботі розробники надихалися, зокрема, досвідом таких міст, як британські Бат та Лондон, а також американський Нью-Йорк.
– При прогулянці містом ми виявили багато елементів із нержавіючої сталі. Це виглядає симпатично, привертає увагу, але не перетягує її біля визначних пам’яток. Ми вибрали цей матеріал для робочої концепції. За основу кольорів взяли поєднання з брендбука, яке поширене у Вінниці – помаранчевий та синій, – цитують засновника проєкту “Moreinfo” Михайла Дьомшина, який додає, що серед інших варіантів кольорових гам – чорний з жовтим і жовтий з червоним (для рекреаційних зон).
Для навігації в рекреаційних зонах основним матеріалом пропонується використати дубові балки повторного використання, яким понад 70 років, а в якості друкарського матеріалу – алюмінієвий композит.
Зі слів Олександра Вешелені, фізично втілити проєкт місто зможе лише з відновленням фінансування подібних видатків у мирний час, певними логічними етапами – від пілонів на найбільш людних площах (Європейська, Ліверпуль, Калічанська та ін.) до нових вказівників з більшою кількістю лопатей.
Також в презентаційному документі передбачено, що подальшими кроками мають стати, зокрема, “використання (вірогідно, внесення – авт.) правок”, тест прототипів на місцевості, підготовка всіх макетів та їхнє встановлення. У місті загалом (на мапі в документі вказане середмістя) має з’явитись 4 великих/дерев’яних пілони, 19 вказівників, 7 пілонів.
Графіка з сайту ВМР
Дякуємо!
Тепер редактори знають.