Креативний простір «Артинов» на кілька годин перетворився на європейський осередок у центрі Вінниці. Сьогодні, 15 лютого, відбулась зустріч-дискусія, яка відкривала серію інформаційно-просвітницьких заходів у місті від представників ЄС.
Як повідомляють організатори, основна мета кампанії – проінформувати про розвиток країн ЄС, підвищити обізнаність про європейські цінності, а також розповісти, які можливості відкриває Євросоюз.
Впродовж двох годин чотири спікери розповідали про можливості, які відкриває перед медійниками та громадськими організаціями євроінтеграція.
- Україна пріоритетна для нас країна, тому що зараз між нами сформувались унікальні відносини, – розповідає керівник відділу преси та інформації Представництва ЄС Юргіс Вілчінскас. – Ми намагаємось відвідувати всі області України і розповідати там про європейські програми та проекти. Про те, як місцевий бізнес або ж місцеві громади могли б використати їх. Це основний пріоритет для нас, тому що ми розуміємо, що є добре поінформовані люди і не зовсім. З нашого боку такі програми – елемент інформаційної підтримки.
Також значну увагу спікери приділили проекту «Креативна Європа». Це програма, яка відкриває можливості отримати грант на реалізацію свого проекту для різних культурних секторів. Втім, участь у конкурсі не можуть брати окремі митці, а тільки організації, які зареєстровані більше двох років і працюють в культурній сфері.
- В цій програмі беруть участь 38 країн ЄС. Україна стала учасником «Креативної Європи» у листопаді 2015 року, – розповідає Ірина Вікирчак, керівниця бюро «Креативна Європа Україна».
Під час зустрічі у слухачів виникали запитання, що у ході обговорення переформатувались у пропозиції. Однією з таких пропозицій було створення онлайн курсів по написанню грантових заявок, адже навіть для підкованих спікерів, як вони згодом зізнались, ця процедура не з легких. Представники ЄС сказали, що розглянуть це питання.
Також досить делікатним питанням, яке підняли журналісти, є написання матеріалів щодо реформ. Відтак вони запропонували представникам ЄС створити низку тренінгів, щоб працівників ЗМІ навчили якісно та ефективно висвітлювати зміни у державі.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.