Публікації за датами

  • 26 Грудня/ 18:14

    Vinnytsia

    Публікація26.12.1918:14

    Автор:Олеся Яненко

    Заміксуй туризм: у Вінниці відбудеться хакатон задля створення нових туристичних продуктів міста

На початку наступного року у Вінниці відбудеться туристичний хакатон “TourMIX: заміксуй туризм у Вінниці”, який збере представників туристичної сфери для напрацювання туристичних продуктів на різну тематику.

Як ідеться в анонсі,  16-17 січня 2020 року у молодіжному центрі “Квадрат” відбудеться туристичний хакатон – “TourMIX: заміксуй туризм у Вінниці”. На подію запрошують представників сфери гостинності, музейників, гідів, істориків, маркетологів, реконструкторів та інших дотичних та зацікавлених у туризмі людей, які у форматі хакатону матимуть змогу разом розробити унікальні туристичні продукти у різних видах туризму – мілітарному, медичному, гастрономічний, ностальгійному, подієвому, екологічному, MICE та інше.

Хакатон – захід, під час якого різні спеціалісти у певній галузі інтенсивно і згуртовано разом працюють над розв’язанням якоїсь проблеми.

Учасники буду працювати у командах, які можна сформувати до та під час заходу. У програмі події: лекції про створення туристичних продуктів, пітчинг ідей, їх командна розробка та презентація. До слова, туристичним продуктом може бути тур, фестиваль, форум, конференція та інше у Вінниці (з включенням околиць у радіусі тридцять кілометрів), який команда готова в майбутньому реалізовувати самостійно або у партнерстві з органами місцевого самоврядування.

Захід проводить департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради за підтримки проекту Федерації канадських муніципалітетів ПРОМІС з метою створення унікальних туристичних продуктів, розвитку креативних підходів в роботі туристичного бізнесу міста Вінниця, напрацювання проектних ідей для включення у майбутню Стратегію розвитку туризму Вінниці 2030.

Серед викликів, які існують у сфері туризму у Вінниці, зокрема зазначають одноманітність туристичних послуг, недостатня кількість та якість путівників, (зокрема іншомовних), карт з інформацією про туристичні об’єкти та недостатність супутніх послуг поблизу туристичних об’єктів.

Розклад хакатону:

16 січня з 14:00 до 19:00 — лекції про створення туристичних продуктів та їх маркетинг, пітчинг ідей та формування команд;

17 січня з 9:00 до 20:00 — робота над ідеями в командах із залученням менторів, презентація ідей і обрання переможців.

Всі проекти, створені командами, оцінюватиме кваліфіковане журі. Усі учасники та учасниці отримають подарунки за участь, а команда-переможець, окрім призів – підтримку департаменту маркетингу міста та туризму у реалізації ідеї та участь у туристичних виставках та інших промоційних заходах департаменту. Найкращі розроблені ідеї для туристичних продуктів будуть включені в Стратегію розвитку туризму Вінниці.

Обов’язкова умова – інноваційність кожного проєкту, поява нових ресурсів (локацій, об’єктів, закладів, форматів, подій), яких ще немає у Вінниці, а в ідеалі – і в Україні.

Туристичний хакатон триватиме 16-17 січня 2020 року у молодіжному центрі “Квадрат” (вулиця Театральна, 15). Для участі у хакатоні необхідно зареєструватись до 10 січня за ЦИМ посиланням. Реєструватись можна командою до семи осіб або індивідуально. Індивідуальні учасники зможуть приєднатись до однієї з команд або ж сформувати власну команду під час хакатону.

Головне фото: vmr.gov.ua

Читайте також: “У Вишеньки є багато “родзинок”: у Вінниці встановили туристичні таблички зі шрифтом Брайля. ФОТО

Читайте також: У Вінниці оголосили “збір ідей”, аби зробити місто туристично привабливішим

Читайте також: Місто на «тверду четвірку»: які туристи їдуть до Вінниці та що вони кажуть про місто

Читайте також: За півроку Вінниця заробила на туризмі удвічі більше, ніж за весь попередній рік

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

author avatar
Олеся Яненко
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть
Ctrl+Enter

Дякуємо!

Тепер редактори знають.