-
08 Листопада/ 10:16
Vinnytsia
Публікація08.11.1910:16
У Вінницьких багатоповерхівках почали встановлювати датчики температури, тиску і затоплення
Цього року у вінницьких багатоповерхівках почали встановлювати системи, які дозволяють автоматично контролювати та фіксувати параметри послуг, які отримують мешканці. Це дозволить контролювати, наприклад, підтоплення будинку, проблеми з опаленням чи подачею світла, а відтак – швидко відправити на місце аварійну бригаду.
Як пояснили на сайті Вінницької міської ради, у разі виникнення подібних ситуацій, сигнали про це одразу надходять до управляючих компаній, на Цілодобову варту, а також до Департаменту житлового господарства.
Наразі такі системи (спеціальні датчики температури, тиску, затоплення та руху) встановили у підвалах восьми багатоквартирних будинків на умовах співфінансування (30/70%). Вони є за адресами: Ващука, 14; Жуковського, 14; Зулінського, 34А; Келецька, 124; Київська, 162А; Литвиненко-Вольгемут, 44; Учительська, 10; провулок 1-й Київський, 66 та провулок Кар’єрний, 3.
У повідомленні також йдеться, що у випадку аварійних ситуацій людям, які мають доступ до системи, на телефон чи комп’ютер також приходять сповіщення. Відтак вони бачать, який тиск в трубопроводах, яка температура теплоносія чи нагрітої води, чи є електроенергія взагалі, чи не затопило яке приміщення. А за рахунок того, що систему підключено до хмарного сервера, це дозволяє зберігати дані протягом трьох місяців і відображати систему контролю у вигляді графіків. Дані, до речі, оновлюються щохвилини.
– Це наш пілотний проект, який ми запустили з початком опалювального сезону, поки що лише у вісьмох багатоповерхівках, – розповів Роман Фурман, директор Департаменту житлового господарства. – Датчики встановлюють у підвалах будинків. Наприклад, такою системою обладнали будинок по вулиці Ващука, 14. Там є датчик на підтоплення, і він спрацьовує коли у приміщенні з’являється волога.
На моєму моніторі відразу цей датчик загорається червоним кольором. Також про проблему надходять повідомлення до Цілодобової варти, яка має доступ до цієї системи, та до управляючої компанії. Повідомлення надходять і на телефон голови ОСББ або ж диспетчеру управлінської компанії. Це все робиться для того, аби швидко відреагувати та локалізувати ту чи іншу проблему і відправити на місце аварійну бригаду. Систему диспетчеризації облаштували на умовах співфінансування, де 70% – кошти міського бюджету і 30% – кошти мешканців. Ми подивимося, як вона себе зарекомендує, і якщо буде позитивний результат, продовжимо роботи по встановленню.
Фото – vmr.gov.ua
Дякуємо!
Тепер редактори знають.