Публікації за датами

  • 30 Жовтня/ 13:17

    Vinnytsia

    Публікація30.10.1913:17

    Автор:Vежа

    “Дуже солодка та трохи солона”: презентували новий промо-ролик про Вінницю. ВІДЕО

Сьогодні в мережі на сторінці Visit Vinnytsia опублікували нове промо-відео про Вінницю з назвою “Вінниця – це про Win-Win”.

У ролику – історія двох молодих людей, які спершу окремо один від одного гуляють Вінницею.

Вони гуляють містом, заходять у кав’ярні та ресторани (зокрема на відео можна впізнати інтер’єри кав’ярні “Пан Заваркін та син” та ресторації “Нова провінція”), катаються на велосипедах муніципального велопрокату NextBike, оглядають мамонта в Краєзнавчому музеї, спускаються до підземель та стрімлять з міста для друзів.

 

 

Пізніше хлопець і дівчина, все ще окремо опиняються на Південному Бузі, сидять на камені Коцюбинського та скелях Сабарова і зрештою знайомляться під аркою на вході до Центрального парку. Тут хлопець пригощає дівчину “вінницьким кренделем” і молоді люди далі гуляють містом разом.

 

 

Вони катаються на гондолі та дивляться на фонтан і вже увечері біжать на вокзал. Та зрештою, вирішують у Вінниці залишитися ще.

 

 

Графіка на відео виконана у стилі нової міської айдентики “Вінниця – місто ідей”: тут застосовані фірмові шрифти, кольори та нове лого міста.

Як повідомили в Департаменті маркетингу та туризму Вінницької міської ради, відео було створене за ініціативи Департаменту в тандемі зі студією репортажного та рекламного відео SOCHNOE. Реалізувати такий масштабний задум вдалося завдяки підтримці міського голови Сергія Моргунова та Вінницької міської ради.

Як ідеться в релізі Департаменту, “з-поміж кількох претендентів було обрано найбільш мотивовану команду, однією із натхненниць якої є вінничанка Ліана Соколова, вона зараз живе у Києві: «Я була рада чудовій нагоді попрацювати для рідної Вінниці, де я народилась і виросла, тим самим віддавши їй належну повагу та висловивши подяку. Ми зробили все, щоб вінничанам було приємно не тільки побачити своє місто нашими очима, а й поділитися цим відео зі своїми друзями та колегами з інших міст і країн, адже сьогодні релокейт стає нормою — Вінниця може бути комфортним місцем для життя й роботи. Разом з тим, наш проморолик продемонстрував надзвичайні можливості міста у сфері туризму та привабливість для інвесторів».

За її власним зізнанням, вона була приголомшена тими позитивними перетвореннями, що відбулись у рідному місті. Головну складність під час зйомок промо становила велика кількість чудових ідей для подорожі та туристичних локацій. Це ж було одночасно і приємним сюрпризом. Проект став ще одним викликом для молодої та амбітної команди SOCHNOE, на рахунку якої 8 років досвіду та більше 1000 відеопроектів. За їх переконанням, якісні відео — це інвестиція у бренд. А бренд Вінниці як «Міста ідей для подорожей» гідний того!

Режисерка Ольга Самойленко також не приховує емоцій: «Я захопилася ідеєю одразу! Адже це так непросто та цікаво одночасно. Коли ти приїжджаєш до такого затишного міста зі своєю інфраструктурою, багатою історією, зі своїми визначними пам’ятками та туристичними атракціями, ти губишся, тому що хочеться показати все-все-все, але в тебе є всього 2 хвилини! Уявіть, лише 2 хвилини, щоб глядач надихнувся й зажадав приїхати в гості. За 3 знімальні дні ми спробували зафіксувати хоча б частину фішок Вінниці, але, повірте, за повнотою вражень сюди треба їхати самому!».

За словами директора департаменту маркетингу міста та туризму Олександра Вешелені, поява такого ролика — фактично квантовий стрибок на ринку, адже поки що не так багато регіонів і міст мають повноцінні туристичні промовідео, та ще й розроблені відповідно до концепцій брендування. «“Місто ідей” — це універсальне повідомлення, яке для туриста передусім означає широту вибору та комфорт отримання туристичних послуг. А ще Вінниця — це про Win-Win, тобто про можливість знайти щось своє для кожного. Навіть якщо у вашій компанії всі мають різні інтереси, то під час подорожі Вінниця задовольнить усіх: на вас чекають оригінальні музеї, цікаві гастроточки, активний відпочинок, унікальна природа й ландшафти, а крім того — неймовірна історія, масштабні події та можливість пізнати інші принади Подільського краю. Вінниця зараз потребує емоційного підсилення на рівні асоціацій, і наше відео — це передусім інструмент занурення в атмосферу міста очима мандрівників».

 

Команда, яка працювала над відео:

Ольга Самойленко, засновниця студії, режисерка-постановниця

Ліана Соколова, керуюча партнерка студії, виконавча продюсерка

Наталія Поліна, засновниця студії, режисерка монтажу

Данило Тертичний, сценарист

Олег Гієнко, оператор-постановник

Віктор Шуляренко, пілот квадрокоптера

Наталія Кірякова, режисерка монтажу

Нікіта Привалов, колорист

Олена Клименко, візажистка

 Головних героїв ролика зіграли вінницькі актори Владислав Продан і Марія Іщук.

 

Нагадаємо, раніше Vежа презентувала два власні промо-відео про Вінницю: “Місто, де хочеться жити” та “Вінниця – місто, яке ми любимо”

 

 

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

author avatar
Vежа
Адміністрація сайту
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть
Ctrl+Enter

Дякуємо!

Тепер редактори знають.