Публікації за датами

  • 08 Серпня/ 16:10

    Vinnytsia

    Публікація08.08.1916:10

    Автор:Vежа

    «Вінницягаз Збут» поверне споживачам понад 12 мільйонів гривень зекономлених субсидій

«Вінницягаз Збут» отримає із державного бюджету понад 12 мільйонів гривень, які зарахують на особові рахунки 30 тисяч клієнтів. Це гроші невикористаних споживачами субсидій протягом минулого опалювального періоду, які раніше були повернуті до держбюджету.

Як повідомляє «Вінницягаз Збут», компанія до кінця серпня очікує отримати із держбюджету 12,16 мільйонів гривень. Після зміни законодавства та перерахунку держава повертає ці кошти на особові рахунки споживачів газу Вінниччини. Зекономлені субсидії можна буде використати для наступних розрахунків за газ.

У компанії нагадують, що після завершення опалювального сезону, а саме в червні цього року, підприємством були повернені до державного бюджету понад 28 мільйонів гривень невикористаних субсидій. Постановою КМУ № 595 від 26 червня 2019 р. внесені зміни до Урядової постанови від 23.08.2016 р. № 534 «Деякі питання надання субсидій для відшкодування витрат на оплату комунальних послуг». У зв’язку з цим «Вінницягаз Збут» на перше серпня здійснено перерахунок 30 тисячам одержувачів субсидії на загальну суму 12,16 мільйонів. Повернення цих коштів з державного бюджету на особові рахунки споживачів газу очікують наприкінці серпня.

– Отримані кошти будуть враховані в подальших розрахунках субсидіантів. При наявності заборгованості у споживача за період надання державної допомоги – в рахунок погашення боргу, – пояснює директор ТОВ «Вінницягаз Збут» Василь Сопільник.

Зауважимо, що при наявності у споживача простроченої заборгованості в розмірі понад 340 гривень, житлова субсидія на наступний період не призначається. Тому, споживачі мають  сплачувати за послуги своєчасно або, за погодженням із «Вінницягаз Збут», укласти договір реструктуризації. Водночас тим субсидіантам, які не мають боргів за житлово-комунальні послуги, субсидія на наступний період буде призначатись автоматично без подання нових заяв та декларацій.

Дізнатися про стан особового рахунку, наявність чи відсутність боргу, споживач може в Особистому кабінеті на сайті https://104.ua/ua/, через мобільні додатки 104 Mobile або 104 Mobile Light, чат-бот 7104ua у Viber, за допомогою смс на номер 7104 або за телефоном Контакт-центру компанії (0432) 605-304.

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

author avatar
Vежа
Адміністрація сайту
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть
Ctrl+Enter

Дякуємо!

Тепер редактори знають.