Сьогодні, 3 січня на фейсбук-сторінці вінницького міського голови Сергія Моргунова опублікували новий промо-ролик Вінниці “Місто, яке ми любимо”.
Відео триває менше двох хвилин, на ньому зображено один день Вінниці, як його проводять молоді люди: дівчина, що виходить на пробіжку, бариста, молодий підприємець, дівчина-“айтішниця”, молода мама тощо. На відео також зображені різні частини Вінниці з висоти пташиного лету.
“Вінниця – місто, яке ми усі любимо.
Кожен третій мешканець Вінниці – це молода людина. Тож впевнено можна говорити, що це місто молодих, сучасних та натхненних.
У місті навчається понад 50 тисяч студентів.
Вони талановиті, активні, мобільні. І вони шукають можливості для реалізації своїх цілей.
Наше завдання – створити умови для їх майбутнього у Вінниці. Для комфортного життя, навчання, роботи, відпочинку.
Розвиваючи креативні індустрії, підприємництво, коворкінг, працюючи над створенням інноваційно-технологічного парку, ми формуємо «центри тяжіння» для молоді. І разом ми будемо робити нашу Вінницю ще кращою!” – пише мер Вінниці в дописі до відео “Місто, яке ми любимо”.
Відео створене порталом VежА, зйомка та монтаж – Денис Мальцев, ідея – Андрій Качор. У відео знімалася модель Анна Бровченко, журналісти Vежі, бариста кав’ярні “Чорна кішка, Білий кіт”. Мета даного відео – показати Вінницю як сучасне місто, комфортне для молодих активних людей, які люблять в ньому жити.
Дивіться також промо-відео “Вінниця: місто, де хочеться”:
Дякуємо!
Тепер редактори знають.