-
02 Листопада/ 13:30Головне на Vежі
Публікація02.11.1613:30
ROSHEN, DIADEMA та VINNYTSIA JAZZFEST: Україна обрала найвідоміші бренди Вінниці
Протягом місяця – з 25 вересня по 20 жовтня – в мережі тривало опитування мешканців міст якою вони бачать Вінницю. Опитування проводилося в рамках проекту ПРОМІС задля розробки бренду міста.
За словами консультанта проекту ПРОМІС Андрія Нагорного, під час дослідження «Економічна та культурна приcутність Вінниці на зовнішніх відносно міста ринках» респондентам необхідно було вказати, які продовольчі та непродовольчі товари вінницького виробництва вони знають та споживають, які послуги від вінницьких компаній отримують, які найбільш впізнавані культурні події Вінниці знають, яким словом вони можуть охарактеризувати місто та чи є Вінниця сприятливою для ведення бізнесу, повідомляє Вінницька міська рада.
Так, у розділі найбільш впізнаваних продовольчих та непродовольчих товарів мешканці інших міст назвали продукцію торгових марок: «ROSHEN», «Авіс», «Караван», «Солодка мрія», «Ушастый нянь», «Володарка», «DIADEMA» та ін. Респонденти відзначають високу якість вінницької продукції.
Найбільш відомою культурною подією міста є міжнародний фестиваль «VINNYTSIA JAZZFEST».
Серед послуг, які доводилося отримувати у Вінниці відзначають освітні та адміністративні. За словами фахівців, це гарний для міста показник, адже спектр послуг, які надають вінницькі Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) є досить широким. Окремі з них швидко та якісно можна отримати не залежно від місця проживання отримувача послуг, тому до вінницьких Прозорих офісів їдуть зі всієї України. Також багато респондентів відзначили, що Вінниця є досить сприятливою для ведення бізнесу.
За словами головного радника з питань врядування проекту ПРОМІС Кейді Ворд, Вінниця, відповідно до соціологічного опитування, у дуже вигідному становищі.
- «Я займалася розробкою маркетингової стратегії у понад 60 містах 12 країн світу і це одна з найбільш сприятливих стартових позицій, бо більшість міст починають займатися маркетинговим стратегуванням, коли настає криза», – говорить Кейді Ворд.
В подальшому ці соціологічні дані будуть опрацьовані і буде визначено, які саме позиції використовуватимуться для подальшої розробки бренду міста. Консультант Проекту ПРОМІС Володимир Проскурін зазначив, що бренд міста, який згодом буде розроблено, допоможе людям формувати певні яскраві образи про місто. Його формуватимуть враховуючи кілька цільових груп – інвесторів, туристів, мешканців міста.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.