Публікації за датами

  • 05 Червня/ 12:39
    Місця

    Публікація05.06.1812:39

    Автор:Микола Геркалюк

    У Вінниці створюють нові ударні вертольоти для армії на базі радянських машин. ФОТО

Вінницький авіаційний завод модернізував близько десяти старих радянських гелікоптерів для ЗСУ,

Як повідомляє ресурс Військовий навігатор України, на Вінницькому авіаційному заводі окрім модернізації радянських вертольотів Мі-2 і Ка-26 займаються ремонтом літаків Ан-2, Як-18Т та Як-52.

Нове життя вертольота починається в цьому цеху на майданчику демонтажу. Тут з машини знімають все обладнання, а фюзеляж розбирають мало не до останнього гвинтика. Перед капітальним ремонтом корпус і демонтовані елементи піддають ретельному очищенню від залишків фарби за допомогою хімічних розчинників, – розповідає заступник директора Вінницького авіаційного заводу Юрій Байдак про створення вертольотів МСБ-2.  

МСБ-2 – це український багатоцільовий гелікоптер, який був розроблений зусиллями ПАТ “Мотор Січ” на базі застарілого Мі-2. Існує кілька різних модифікацій, які використовуються для різних цілей. Машини, які збирають у Вінниці мають назву Мі-2МСБ-В – легкий ударний вертоліт, що призначений для боротьби із живою силою та бронетехнікою противника.

В українській версії від оригінального Мі-2 залишився хіба що корпус. Двигун для вертольоту виготовили на “Мотор Січ”. Нова силова установка потужністю 465 кінських сил дозволила побити рекорд висоти для цієї моделі. Якщо Мі-2 міг підійматись до 4000 метрів, то оновлений український Мі-2МСБ-В підіймається аж на 7000 метрів. Також на машину встановили нову систему навігації, замінили сигналізатор обмерзання, оновили паливну систему та систему управління тощо.

Оскільки гелікоптери не створюються з нуля, а оновлюються на базі радянських Мі-2, оригінальні машини трапляються в досить різному стані. Якщо в одному випадку достатньо відмити окремі частини фюзеляжу, замінити скло та пофарбувати, то в інших доводиться замінювати великі частини.

– Ось на цьому вертольоті було замінено днище. Він довго простояв під відкритим небом, тому час і навколишнє середовище зробили свою справу. Крім того, обов’язковій заміні підлягають всі гумові вироби, прокладки, центрувальні шайби, шпильки. Після цього машина відправляється на монтажний майданчик, де на неї встановлюється нове обладнання, – розповідає один із працівників цеху.

Необхідні деталі виготовляють безпосередньо на Вінницькому авіаційному заводі або ж поставляють з “Мотор Січ”.

Досить багато часу забирає ремонт вертолітних редукторів. Там 53 підшипники та більше 500 гайок, а загальна кількість деталей вимірюється тисячами. Ремонт редуктора потребує відповідної кваліфікації і займає кілька тижнів.

Після завершення всіх робіт гелікоптери відправляються на льотно-випробувальну станцію і тільки після успішної перевірки проходять процедуру приймання представниками замовника.

Нещодавно працівники Вінницького авіаційного заводу завершили минулорічний контракт із ЗСУ, який передбачав поставку близько десяти Мі-2МСБ-В. Вертольоти вже надійшли на озброєння авіаційних бригад Повітряних Сил та Армійської авіації Сухопутних військ ЗСУ. Майже без перерви тут розпочали реалізацію нового контракту зі Збройними Силами України.  

Фото: http://milnavigator.com.ua, https://bmpd.livejournal.com/1487816.html, Вікіпедія

✐ Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

author avatar
Микола Геркалюк
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть
Ctrl+Enter

Дякуємо!

Тепер редактори знають.